Ringtreening on kõrge intensiivsusega, kiire tempoga treening, mis põhineb lühikest aega pingutusega tehtud liigutuste seerial, mida korratakse mitu korda, vahepeal on lühike puhkeaeg. Ringrajaga saate tõsiselt treenida, sest väsinuna liigute järgmise treeningu juurde.

Tervikringil on kuus kaheksa harjutust, mida korratakse kolm kuni kuus korda, lühikese puhke perioodiga. Ringtreening sisaldavad tavaliselt segu intensiivsetest südameliigutustest, plyomeetriatest ja jõuharjutustest.

Kasu nr 1: Põletab kaloreid

Ringtreeningu eeldus põhineb sarnastel põhimõtetel nagu kõrge intensiivsusega intervalltreening (HIIT). Paludes kehalt lühikesi suuri pingutusi ja seejärel lühikesi puhke perioode, on võimalik saada kehale palju rohkem tööd, kui muidu jõuaksite.

Kasu nr 2: Hoiab ära üksluisust

Ringtreening hõlmab tavaliselt mitut erinevat harjutust. Kuigi teie ring võib keskenduda kindlat tüüpi treeningutele, nagu tugevus või plyometric, on enamus skeeme loodud nii tugevuse, südame kui ka plyometric treeningu jaoks. Kuna te ei pea ühtegi neist kauem kui minut korraga tegema, ei hakka teil igav!

Kasu nr 3: Vähendab vigastusriski

Ei ole tõsi, ringe tehes ei saa vigastada, kuid need võivad olla suurepärane võimalus olemasolevate vigastuste juhtimiseks ja uute vältimiseks. Kui olete treeningut või treeningprogrammi vältinud, kuna teil on vana vigastus, võib Ringtreening olla teie jaoks hea valik. Kuna teete ringil palju väga erinevaid liigutusi, saate konkreetse liikumise hõlpsasti välja vahetada, mis võib teie vigastust raskendada, ja asendada see teie jaoks turvalisema või mugavama liigutusega. Isegi oma jõusaalis korraldatud ringrajaprogrammides saate koos juhendajaga liikumist muuta või asendada ja ikkagi ringrajal osaleda.

Kasu nr 4: Säästab aega

Kõrge intensiivsusega intervalltreeningu lähenemine tähendab, et võite saada palju tööd väga lühikese ajaga. Sealhulgas soojendus ja jahtumine, ringide abil saate tervikliku treeningu 45 minutiks. Iga liigutus on lühike ja terav ning isegi teie puhke perioodid on kokku surutud. Kõik see muudab ideaalseks oma treeningut tiheda ajakavaga sobitada.Ringide efektiivsus sõltub aga teie tehtud pingutustest. Need 45 minutit peavad olema kõik vaeva rikkad ja peaksid tekitama tunde, nagu poleks teil paagis enam midagi alles!

Kasu nr 5: Aitab haiguste ennetamisel

Ringtreening on ideaalne tasakaalu, jõu ja aeroobse treeningu vahel, kuna ringid on lühikesed, mitmekesised, kuid intensiivsed. Selline treening aitab kaasa haiguste ja vigastuste tõttu aktiivsesse eluviisi naasvatele ja aitab parandada tervist ja vormi.Radasid saab ka hõlpsasti kohandada või kohandada vastavalt erinevatele treeningutasemetele, muutes need täiuslikuks algtaseme treeningprogrammiks või saab neid üles ehitada tõsiste sportlaste proovile panekuks.Ringid on kogu keha kardio vaskulaarse tervise jaoks palju paremad kui püsiseisundiga treeningud nagu jooksmine, sest need sunnivad südant verd keha ümber liigutama, mis avaldab muljetavaldavat mõju vereringele. See muudab ringtreeningu väga tõhusaks vahendiks selliste haiguste nagu diabeedi vastu võitlemisel, millel võib olla vereringe jaoks tõsiseid tüsistusi. Lühikesed ja intensiivsed jõupingutused võivad aidata kardio pulmonaarset seisundit, eriti astmaga inimestel.

Alusta juba täna!

Maris

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *